Kunnen we je helpen bij het verbeteren van je digitale dienstverlening? We werken volgens een duidelijk en overzichtelijk proces.

verschillende loops van observeren, analyseren, structuren, ontwerpen, testen tot implementeren

We beginnen bij mensen

Wat willen jullie klanten of inwoners regelen? En wat willen jullie zelf bereiken? Wat zijn de verwachtingen van alle partijen? Wat gebeurt er in de praktijk, positief en negatief? We onderzoeken en brengen in kaart.

Venndiagram met impact in het midden waar mensen, online dienstverlening en innovatie samenkomen.

Sneller, makkelijker, eerlijker

Samen met mensen van beleid én uitvoering kijken we waar we de digitale dienstverlening kunnen verbeteren. Goed service design gaat over diensten eenvoudiger en duidelijker maken. Zodat iedereen snel door kan met zijn leven. En onze samenleving mooier wordt.

Ontwerpen, valideren, organisatieverandering

We maken precies genoeg proces- en schermontwerp om te testen of de nieuwe opzet echt werkt. Voor inwoners en klanten, maar ook voor de mensen die de uitvoering doen. Want procesverandering werkt alleen als de organisatie meeverandert. En als de bouwpartij duidelijke instructies krijgt over hoe het verbeterde proces er uit moet komen te zien.