‘De klant centraal’ is een mooi principe, maar het realiseren van échte veranderingen binnen je (online) organisatie blijkt vaak nog niet zo makkelijk.

Eend bedenkt en ontwerpt klantvriendelijke, haalbare oplossingen die resultaat opleveren. Én we begeleiden de veranderprocessen die daarbij horen.

We zijn ontwerpers en consultants die veel ervaring met gebruikersonderzoek meebrengen. Van ons krijg je geen glossy rapporten die in een bureaula verdwijnen, maar praktische ontwerpen. En veel kennis en enthousiasme! 

Werk samen met Eend en:

  • Identificeer de problemen waar je klanten écht last van hebben
  • Ontdek hoe je je klanten snel en effectief kunt helpen
  • Verminder de directe kosten van je organisatie (helpdesk, belasting van medewerkers)
  • Verbeter de opbrengsten (betere conversie en retentie)
  • Verminder afbreukrisico’s: je klanten worden kritischer als ze slecht geholpen worden en veranderen steeds sneller van leverancier
  • Realiseer direct aanwijsbare verbeteringen waar je organisatie energie van krijgt
  • Werk met prettige, ervaren mensen die geven om jullie klanten

Aan de slag

Je kunt ons inzetten om interactieproblemen te signaleren en op te lossen. We denken mee op strategisch niveau én we maken het uiteindelijke ontwerp. Voor het beste resultaat werken we nauw samen met je eigen mensen, en vooral met jullie eigen klanten.