Over eend
Kunnen we je helpen bij het verbeteren van je digitale dienstverlening? We werken volgens een duidelijk en overzichtelijk proces.
We beginnen bij mensen
Wat willen jullie klanten of inwoners regelen? En wat willen jullie zelf bereiken? Wat zijn de verwachtingen van alle partijen? Wat gebeurt er in de praktijk, positief en negatief? We onderzoeken en brengen in kaart.
Sneller, makkelijker, eerlijker
Samen met mensen van beleid én uitvoering kijken we waar we de digitale dienstverlening kunnen verbeteren. Goed service design gaat over diensten eenvoudiger en duidelijker maken. Zodat iedereen snel door kan met zijn leven. En onze samenleving mooier wordt.
Ontwerpen, valideren, organisatieverandering
We maken precies genoeg proces- en schermontwerp om te testen of de nieuwe opzet echt werkt. Voor inwoners en klanten, maar ook voor de mensen die de uitvoering doen. Want procesverandering werkt alleen als de organisatie meeverandert. En als de bouwpartij duidelijke instructies krijgt over hoe het verbeterde proces er uit moet komen te zien.